Regulile jocului
Prea mult de citit? Uite rezumatul regulilor!
🎯 Scopul: Formați o echipă și parcurgeți toate etapele jocului în cel mai scurt timp posibil.
🧍 Echipa: 2+ jucători (sau individual). Căpitanul coordonează, dar oricine poate răspunde la întrebări.
🎲 Jocul: În jur de 20 etape cronometrate cu indicii automate. Mergeți prin oraș și rezolvați sarcini: coduri, întrebări, locații GPS.
🛑 Penalizări: Răspunsuri greșite repetate = timp în plus. Indicii suplimentare = timp rămas adăugat ca penalizare.
🏆 Final: Vezi timpul total, poziția în clasament și poți lăsa feedback cu note.
🍒 Cireașa de pe tort: La final poți face o poză cu echipa fericită că ați câștigat!
1. Principii Generale
- Jocul se desfășoară în echipă (dar poate fi jucat și individual)
- Echipa introduce o denumire la începutul jocului
- Jocul este cronometrat și se desfășoară într-un perimetru geografic definit
- Echipa trebuie să treacă prin toate etapele în ordine
2. Structura Echipei
- Căpitanul: Persoana care înregistrează echipa devine automat căpitan
- Căpitanul poate fi schimbat în timpul jocului
- Coechipieri pot fi adăugați printr-un link sau scanând un QR-cod
- Toți membrii echipei văd același conținut pe ecran
- Oricine din echipă poate introduce coduri și face acțiuni
3. Structura Jocului
- Jocul este format din multiple etape (aproximativ 20 de etape)
- Jocul este liniar
- Toate etapele trebuie parcurse, nu se poate sări peste niciuna.
4. Cronometrarea și Indicii
- Fiecare etapă este cronometrată
- Echipa poate cere indicii
5. Tipuri de Sarcini
- Introducere cod: Un număr sau cuvânt (poate fi specificată lungimea)
- Geolocație: Ajungerea în locația indicată (raza de 10-20m)
6. Penalizări
- Primele 2 coduri introduse la o sarcină sunt gratuite
- Codurile ulterioare aduc penalizări de timp (ex: 2 minute fiecare)
7. Finalizarea Jocului
După ce echipa trece de ultima etapă, jocul se termină. La sfârșitul jocului, echipa va vedea:
- Timpul real de joc
- Penalizările acumulate
- Timpul total
- Opțiunea de a lăsa feedback și nota (1-5 stele)
- Posibilitatea de a încărca o poză cu echipa
8. Feedback și Evaluare
- Căpitanul poate aprecia jocul cu note și dificultate
- Feedbackul influențează nota și dificultatea afișată pentru alte echipe, la fel cum și ajută organizatorii să îmbunătățească jocurile
- Clasamentul afișează doar Top 10 echipe fără timpuri specifice